Tuesday, March 1, 2011

Mac + March = Mucchhhuuu :(

As Salam,


Hari ne entry dlm keadaan serius sikit. Bertemakan lagu Love The Way Lie Part II. Tiba2 masuk bulan Mac sudah kan. Ada org mungkin rasa sama jak kan. Cuma bulan yang berganti. Cuma hari yang berganti. Tercapaikah impian aku ne ar??? Impian yg mana?? Impian utk di transferkan balik ke Kota Kinabalu. 

Aku menjejakkan kaki di bumi yang asing bagi aku ne, pada 1 Ogos 2009. Memulakan tugas pada 4 Ogos 2009. Sehingga saat ini, 1 Mac 2011 aku masih lagik di sini. Wuuuuauaaaaaaaaaaaaa, maaaakkkk aku maw balik KK!!!! Sudah 2 kali Ramadhan dan Aidilfitri aku di perantauan. Maksudnya sudah 2 kali lah baju raya nda terbuat..hehehe.Jadi target aku ne kunun2, Ramadhan dan Aidilfitri tahun ne aku di KK sudah, yang permanent ne. Tapi apa daya aku, apa kekuatan aku. Semua bukan di tangan aku!!!!!!!!!!!!!!!! (Sambil hantuk kepala di dinding yang berdekatan)
Menanti Mr. Ejump @ KL Sentral.
Nda aku balik KK, dia dtg sini.
Sampi bila?
Rindu Budak nakal iniii

Rindu bethol aku maw macam dulu2, kelam kabut bha hidup sekarang. Kelam kabut dulu pun lain bha rasanya. Tidak bersyukur kah aku?? 0o0o0o, tidak bersyukur atau bersyukur bukan issue nya okeyyy. Susah maw ckp, sebab orang yg rasa jak taw. Kurang kali usaha aku kan. Kurang kali doa aku kan. Errrmmmm, mudahan lah aku terus kuat begini. Doakan aku okeey..hikhikhik.
Minggu ne maw balik my other home. Rindu dgn mama ku, rindu masakan mama, rindu dgn nieces aku. Semangat2!!!! Lepas tu ada healthy date with Miss Bonon. Healthy date?Hehehehe..Tungggguuuu (Kalau ada yg maw tunggu la.hikhikhikhik)

wif Miss Bonon on her Engagement Day.
Cant wait to see u bebeh!!!!

Notes :: Kesabaran ku Kekuatan ku. Tapi sampai bilaaaa???







6 comments:

  1. adeh adeh d kl ka pula? PJJ[perkahwinan jarak] ka with ur husbnd?

    ReplyDelete
  2. iya geng~~~ PJJ ne. penat suda bjauh...maw bdekat pulakkk..hahhaah

    ReplyDelete
  3. sabar ko ct...insyaAllah sampai juak impianmu...aku dulu pun pernah juga duk merantau dpjaya tu..time tu 2007..dpt surat transfer di kk terus happy ne..hehehe...

    ReplyDelete
  4. ko PJJ jugak ka dulu?? susa jugak kn....keja cne...tp hati ingat laki..ingat family d kk.. itu laa sabar jak mampu sekrg ne

    ReplyDelete
  5. ya ct..pjj jugak dulu...susah bah mana pkir kerja mana pkir husband pastu ingat family yg sedihnya kalo time raya mula lah teringat bersama keluarga tsayang huhuhu...bah sabar jak ko ar ct insyaAllah dapat juak tu...sama2 kita doakan supaya sampai juak kita hajatmu bsama husband dan keluarga tsyg..

    ReplyDelete
  6. amin..mudahan lahh...berat mata yg memandang berat lagi bahu yg memikul kn..hehehe...neway thnks yaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...