Wednesday, March 9, 2011

Kami Penyumbang Kepada Peningkatan Ekonomi Negara

As Salam,


Hari tu masa dalam kereta with Mr. Ejump, aku tercari2 any lip gloss kalau2 ada spare tinggal di dalam kereta. Sekali terjumpa benda ne. kwang kwang~~~


Saman ini sudah dibayar okeyyyyy!!! Satu untuk speed trapped satu lagik kesalahan nombor plet. hahahaahahha. Mr. Ejump mari kita sentiki dulu. Padan muka kita. hahaha. Speed trapped ne tengok tarikh bulan Ramadhan. Mesti Mr. Ejump lambat pegi kerja da tu. Apa lagik terpaksa 2 fast n 2 purius la jawapnya. hahahahaaha. No. plet tu mmg salah la tu tapi da cantik macam mana jugak. huahuahuahua. Okey2 suda tukar ar, since amount di atas adalah lepas discount. Sandi jugak kalau bulan2 bayar. Lepas tambang balik KK aku.hikhikhik.Saman nombor plet tu masa maw bayar yg speed trapped punya baru kami taw ada. huhuhuhu. Naseb bukan kena tahan, kalau nda kena suruh buka terus kali arrr..

Ohya discount 50% sampai 10 Mac 2011 (ampunnn kalau salah info). Apa perasaan bila ada saman begini? Mesti ada yg memaki lah, tuduh menuduh la. Bagi aku senang jak, sendiri cari bala sendiri tanggung la. Satu lagik bagi aku, kalau duit tu bukan hak atau rezeki kita, ia tetap tidak akan jadi milik kita. Mungkin duit akan mengalir tempat lain. Sepa taw kan. Bersyukurlah kita duit tu mengalir ke arah bayar saman, di mana ia adalah kesalahan kita sendiri. Dari kena rompak ka kena ragut ka. Be positive ya kawan2. Bagi keja kerajaan mcm aku, bukan kah duit tu bikin bayar gaji aku jugak?? hahahahaha..Betul kaa?? Kalau salah mintak ampun lagi satu kali.

Madu aku
Kami berbaik tawww.
Nda penah gadu2.
Notes :: Aku masih bingung napa saman satu nama aku, satu nama Mr. Ejump. Nama kereta under nama aku. Masi tidak arif bab2 ini. :))

2 comments:

  1. hahahah mesti la nama ko bab kereta nama ko hahahahha

    ReplyDelete
  2. ee ko ne..nda phm bahasa ka...jd yg 1 saman nama ijam.....itu yg aku maw taw.napa nama diaaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...