Wednesday, March 2, 2011

Jom Kahwin :: Edisi Kad Kahwin + VBox + Banting

As Salam

Part kad kawen, v-box dgn banting ne pun aku suka. Aku suka tukang buatnya, aku suka design nya, aku suka warrrnnnna nya dan kesah2 di sebalik nya. hikhikhik. 3 benda ne aku buat di 1 tempat jak. Aku dapat taw pun dari FB jak which is Facebook CKK Aku tiada masa mcm org lain yg boleh survey2, aku survey secara virtual seja. Melalui google la of course. Harga pun okey dan yg penting easy to deal with. Memang sentiasa bertolak ansur la dgn customer.Syabasss betaaa..Syaabbbass!! Aku selalu nda taw apa yg aku maw. Tapi yg ini memang betul2 kena di hati.


Luar kad

Dalam kad
Aku curik dr wesite dorang. Tp da mintak izin ok.
Ohya kad kawen ne dorang hantar kat office aku by hand. hikhikhik. Pusing2 cari office ku. Terima kasih yaaa. V-Box tu pulak dorang hantar minggu seterusnya. Kad kawen tu aku maw cepat since aku kena antar balik KK. Kalau nda silap, 2 minggu ++ jak dari tarikh aku maw balik KK tu. Naseb dorang ok. hukhukhuk.
V-Box ne 1 kotak besar masa tu, so maw 2 kali trip hantar balik KK. This time dorang hantar di rumah sewa aku pulak. Masa tu 2 hari lagi maw raya, besoknya malam raya tu aku balik KK. Dengan dorang2 ne aku kasi kelam kabut. Terharu aku.huahuahuahua.

Buli nampak ka??
Pic curik dari adik ipar.hehehe
Another pic from adik ipar.
The point itu V-box arrr

Ok . abaikan kepala tu.
hahaha
FYI, masa hantar V-box tu, terlupa pulak ambik banting. Tertingal pulak dalam kereta dorang. Jadik terpaksa lah aku suru Miss Baby bawak kan dari Shah Alam. If aku nda silap dorang ada kedai area Shah Alam. Kedai or tempat tinggal. Lupa pulakkk. Bayang kan Miss Baby bawak naik kapal, kasian dia. Dia pun balik all the way from Shah Alam utk jadi pengapit aku. Nice arrrr!!

tadaaaaaaa
Sama kan wif kad kawen + vbox

Yg ini sweet.
aaaawwwww
Us wif our banting.
Ngeehhhh
Team Kad Kahwin Ceria ne maybe ramai, tapi aku deal with Ariff n Fadzillah. Dorang ne best okeyy. Sekarang aku tengok dorang ada macam2 servis which is time aku order belum ada. Sediiyy o0o0o0. So siapa yg merancang hari bahagia dan tengah cari2 kad kawen and so on. Feel free to visit them website CKK or Facebook CKK. Dorang memang based dekat semenanjung, so buat yg di Sabah kena main pos lah. Aku ada nampak komen2 org Sabah order. Memang sampai. Dont worry.Alaa...sekarang mcm trend da, maw beli brg kawen jak pigi KL. So why not, order siap2 lepas tu time dtg KL ambik la dgn dorang. If rasa2 nda selamat thru pos. Tp selalunya okey jak. Yg penting rancang awal2. Kalau macam kes aku susah, kelam kabut oksigen pun nda berapa maw masuk otak. huahuahuahua. Naseb pilih CKK terus dapat yg terbaik.

4 comments:

  1. Selamat mmbaca kesah2 org sabah. :))

    ReplyDelete
  2. thanks ted..promo kami...org sabah mari pakat ramai2 order kad dengan kami..tggu promo utk exhabition di MINES,kuala lumpur..org sabah jg risau..satu malaysia,satu website..www.ceriakadkahwin.com

    ReplyDelete
  3. hehehe..i'll try my best 2 promote k. u gave the best service. u deserve it :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...