Thursday, March 10, 2011

Drive Angry Wif My BF + My BFF

As Salam,

Hari Sabtu lalu, sempat lah spent time dengan BFF aku yg satu orang ne. Lama da nda gete2 story2 together2.hikhikhik. My BF tu Mr. Ejump la. Menurut entry sebelum ne, kelik untuk baca, aku ada Healthy date kunun wif her. Tapi last minute cancel since Mr. Ejump cuti then boleh pegi 1 Borneo. Mula2 pikir Mr. Ejump kerja, then petang seja dia free, so maw pegi jogging la kunun. Ohya healthy date tu jogging la. Misz Bonon, next time kita jogging ar. hahaahaha. Kalau ada Misz Baby ka. Wo0o0ow!!! 


Ok berbalik pada tajuk sebenar. So kami bertiga pun tengok lah movie. Yang lucu nya mula2 aku sudah beli online tiket untuk show 2.15 pm. Alih2 on the way, parents in law aku tertinggal kunci rumah, kena lah kami patah balik rumah hantar kunci.hehehehe. Ambik la show jam 4.30 pm. Naseb gak, sebab Misz Bonon pun dari kerja. Dekat jam 4 baru dia sampai. 
Bergambar2 dulu sebelum gerak pegi deting2
Dalam kereta bergambar lagik.
hahahaha
So, review sikit2 pasal Drive Angry. Not bad cerita dia. Tapi betul2 ganaasszzzzzz! Main bunuh2 tanpa cencored. Cerita pasal orang yg suda mati tapi masi ada hajat yg belum tertunai. Jadi dia kembali ke dunia utk menunaikan hajat nya. Hajatnya adalah menyelamatkan cucu nya dari menjadi mangsa korban oleh golongan mereka yg mengamalkan ajaran sesat. Dalam episod menyelamatkan cucu nya ne, macam2 la terjadi.


Ehsan Google

Aku maw cakap pasal pelakon perempuan dia. Amber Heard nama dia. Watak dia c Pipe ka Piper, aku lupa da..huahuahua. Dia ne la yg tolong Milton untuk meneruskan hajatnya. Mula2 dia nda taw Milton tu sebenarmya sudah lama mati. Dia ne sangat caannnnnnnnntttttiiiiiiikkkk!! Dia ngeremos2 pun cantik. Misz Bonon cakap rambut2 dia terkulut2 pun dia cantik. Howwt la bhaaa. Aku google2 dapat la picture dia.

1 of the scene from Drive Angry
This 1 oso
another 1
She is so damn hot with pink dres!!!
aawwwwwwwww
Abes movie kami pegi makan2 di Tanjung Aru Plaza. Story mory then balik. I miss u Noryn. Mari puluk2. hikhikhik

Wif my cute Misz Bonon
Yg ne sudah bertunang. Tapun2 seja.hahaha
woooii BB, ko tidak jeleesss??
Notes :: To Misz Bonon, good luck with your new job. Kami nda sabar2 suda jadi org kuat masa your wedding nanti. Kami maw buat baju dandit2. hahahahaha. Kalau BB lagik jadi pengapit ko, memang kapisan. hahahahaa

2 comments:

  1. hahaha aku kn pengapit propesional! aku jeles! aku maw blik kk.. maw jumpa bonon.. aku dak mo jumpa ko. kita putus kwn suda kn? haha

    ReplyDelete
  2. hahahahahaa....kapisannnn!!!!!! jd ko pkir aku maw kwn ko??hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...