Tuesday, March 8, 2011

Contest :: Pose Menarik Dgn Cardigan

As Salam


Aku ne makin suka ikut contest2 ne. Bikin siuk2 seja bha. Walaupun pose2 aku nda menarik sebab camera man aku amat malas sekali mengambil gambar. Ggggrrrrr!!!

Contest ne aku di invite oleh Aima, the hoowwt mummy. hikhikhik.Okey untuk syarat2 penyertaan dan hadiah2 nya sila kelik sini Pose Menarik Dgn Cardigan

Contest Pose Menarik Dgn Cardigan
Aku suka pakai cardigan sebab dia akan melengkapi baju yg aku pakai. Berbeza dgn memakai inner, cardigan lebih stylo.Yeehhaaaaaa!! hahahahaha. Jadi ne la kunun gambar aku pertaruhkan. Pose di rumah sedja. Before pegi deting2 wif Mr. Ejump. huahuahua

Cardigan from Seed
Maxi Dress from Nichi
Pandangan tepi@siring2.
hahahahah
Pandangan separuh
hahhahha
Dengan ini aku tag mereka yg stylo2 bab cardigan ne. Mari kita join kunun2. Kasi gegaaaarrrrr arrr!!!


Notes :: Teda edit sebab malas. Mr. Ejump pun malas. Jadik mari bermalas2.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...