Friday, March 18, 2011

Bila Strees Menguasai Diri

As Salam,


Lost myself dalam beberapa hari ne. Ermmm, so aku bukan maw cerita tekanan aku ka. Nanti kita semua tekanan, susah!!! Jadi kalau aku stress apa aku buat???? Tadaaaaaaaaaaa!!! Edit gambar, aku sebenarnya nda pandai pun. Mr. Ejump cakap nda cantik pun, nampak sangat tiada asas dalam edit2 gambar. Biarlah!! Biarlahh!! 

Lepas tu, aku bukan maw cerita pasal edit gambar pun. huahuahua. Aku just maw share, rupanya aku ne ada jugak koleksi baju2 selain dari pink and purple. hikhikhik. Kadang2 ralat maw pakai selain pink atau purple, tapi kadang2 maw di coba jugak. So, aku nda banyak benda maw cakap, cakap ka tulis?? Apa2 la, kalau sudi tengok lah. Kalau nda sudi, rasa aku annoying maw share2 gambar kalau artis atau model nda pa jugak, laju2 tekan button X!! Sekian, salam 1 Malaysia. :))))

Mr. Ejump loves red
M.U fans kunun
1 kali pakai jak.hahaha
Hijau itu mendamaikan kan. :)





2 comments:

  1. aritu ijam meningu aku melilit2 pkai tudung sambil d bebel mama ku..trus ijam pun ikut membebel..dia bilang, bini aku pun aku suda banned dr pkai tudung lilit2..lambat!! dia bilang..skg pkai tudung main masuk trus ja..hahaha..

    ReplyDelete
  2. hahahaa..itu laa....aku bg c dira suda tdung lilit2 ku. nda lilit pon maw 2 jam bsiap. kalu blilit nda taaw la..keras c kwn.hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...