Thursday, February 24, 2011

Sony Portable DVD Player :: Mawwwww Bhaaaaaa


As Salam

Entry sebelum ne aku cerita pasal movie kan. Aku dulu sebelum pindah Putrajaya, almost every week pegi tengok movie. Cakap lah apa movie, memang aku dan Mr. Ejump pernah tengok lah.Memang tiada istilah mengidam2 maw makan pop corn. Sekarang ne jarang betul dpt tengok movie. Balik KK pun bkn lama, sekejap2 jak. Kira bab movie2 ne aku ketinggalan betul sekarang.

Bila Mr. Ejump jumpa aku kat KL @ Putrajaya memang kami sambung2 la tengok wayang tu. Kalau di KK macam2 hal harus di settle kan dengan segera. Oleh kerana hobby yg tengok movie ne agak terbatas sekarang. Aku tiba2 terpikir maw beli satu Portable DVD Player. Alaaaa cap2 ayam pun okey lah aku pikir. Tapi hari tu aku terbuka website Sony terus gatal2 tangan search for Portable DVD Player ne. Sekali ada ne!!!!! **Pinggsaannn.

Aku memang adore gilak b*** la kalau product2 Sony ne.Sgt2!!! Sebelum aku maw beli Ipad ne impian aku maw beli VAIO yg kaler pink @ purple. Tp hati aku kata Ipad since aku ada ada laptop ada netbook why not tablet kan. Ok berbalik pada portable player itu, waaahhhhhhhh buat hati aku berdebar2 dan meronta2 ingin mendakapnya mendapatkannya.


Mata macam maw juling2 kan tinguk
Ne pun sa maaaaaaaawwww
Slllluurrrrrrrrppp


Aku tengok2 harga nya RM999. Kaw2 jugak harga dia since Ipad aku belum mencecah usia sebulan pun. Garu2 kepala aku mcm maw dpt ne benda ne ar. Bila aku tanya Mr. Ejump, "Aikkk, bulan ne giliran buat kereta lagik kan..". Aiyokkkk, betul jugak!! Jadi terpaksalah aku garu2 kepala sampai rambut putus2 sebab maw menunggu turn aku maw beli new gadjet ne.


Ne la benda tu

Kalu tutup jadi gini.
Macam netbook aku jak
Boleh pusing ne.
Kasi tambling pun boleh.hehehe




 Aku kalau beli brg nda pandai aku tengok2 advantage2 dia kunun. Kasi compare2 lagi. So not me. hahahahahaha. Jadi jan pandai2 maw tanya aku macam2 pasal brg yg aku ada. Boleh itu ka, boleh ini ka. Maw mintak penampar tu!! Kalau  sudah hati bagai di garu2 maw beli. Aku maw la tu. Lepas beli tu kamu pikir aku explore2? Haram!! hahahahaha.

Nda pa lahhh, nda dapat time birthday aku tahun ne, ada tahun depan kan, nda pun 2 tahun lagik, paling nda pun 10 thn lagik..Kannnn.Kannnn.

Notes :: Gambar ehsan google. Kalau org banyak duit mmg men beli jak nda payah pikir2. Tp org makan gaji mcm kami. Harus pikir2 jugak.hakhakhakhak. Ohya gmbr tu mimang senget2.huahuahuahua

2 comments:

  1. aisehmen..purple sm pink? aku rasa klu ini ko sorong sm laki mu, mesti dia kasi greenlite banding myvi tuh..haha..

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Tdak jugak lina...dia ckp nda pedah2.hahah...kna suru dwnload seja movie nee.huhhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...