Saturday, February 19, 2011

MYVI PINK LIMITED EDITION For Me





How I wish!!!!!!!!!!!! Makin hari makin gerigitan aku tinguk Myvi Pink ne. Kadang2 rasa maw menangis jak tinguk benda ne on the road. Hari2 aku berangan dapat beli 1 ne, (nda kan maw beli 2 pulak. Melampauuu!!). Kalau dapat ne, terus suru Mr. Ejump tukarkan rim nya, yang lain nda maw kacau. Haiiissshhhh, siuknya berangan2 ne.

Selalu jugak aku mengutarakan hal ne sama Mr. Ejump. Bila balik2 di desak, "Boleh jugak tu, tapi teda sudah lah kita berenjoy2, teda sudah kita shopping2, holiday2 pun tapun2 seja lah". Terus besarlah mata aku tu. Gilakk ka kalau teda shopping2. Silap2 aku boleh jatuh sakit. Kalau teda holiday2, silap2 aku dilanda penyakit kemurungan. Tinggi risiko nya ne. Aku pikir lagik apa jalan yg boleh. Nda kan maw jual Perdana maw beli Myvi, itu kerja gilllaaakk!!!!.
Misti aku girang mcm gerls tu.
Penah jugak aku ckp, "Rasanya kalau aku kumpul satu hari Rm 5, cukup kah tu ar?". Mr. Ejump pun ckp dgn penuh kaseh shayang, "Bila duit sudah cukup time tu, orang nda pakai kereta atas jalan suda, semua kereta boleh terbang da". Huhhh, teda bagi semangat langsung. Then, aku taw nda semua benda kita boleh dapat kannn (padahal dlm hati berdarah bhaaa). 
Mengancams kan. Kalau dapat ne, silap2 bulih tidur dlm kereta .
Tp, kadang2 Mr. Ejump pujuk jugak, "kita tukarlah colour Perdana tu jadi pink nda pun purple". Dlm ati aku terdetik jugak, "org tua ne betula ka ndaa?". Yela bayangkan Perdana pink pas tu Mr. Ejump bawak. Nightmare o0o0o0o.Cadangkan ditolak!!!!!!! Lagi pun, aku taw itu hanya cakap2 kosong, bikin sedap hati bini.hahahahahaa. 


The babe is at the back.
Dia lah saksi kepayahan dan kini kebahagian kami.
No way of selling it!!
Pikir punya pikir, demi merawat hati yg luka. Terpikir maw beli Nokia C3 colour pink la. Asal dapat pink2 stuff. Tp aku mmg adore sgt C3 ne. Sangat okeeyy. "Ko maw itu seja Ted?". Ya C3 jak. Kenapa bukan Iphone 4 ka BB Bold 2 ka. Entahlaaahh, im getting old and getting satisfied for all what i own right now. :))
Kasi tambah manik2 lagi.
Msti cantik. hikhik

Notes :: Gambar adalah ehsan Google.

2 comments:

  1. haha..ko suru ja ijam tuh pkai baju pink ari2 mcm dlm gambar tuh..demi bini dia sanggup tuh..haha

    ReplyDelete
  2. Hahaha.... Dia bilang itu jak first n last dia pkai pink...lpas tu dlm mmpi seja..hahahahh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...