Friday, March 18, 2011

Mini Reunion :: Cosmopoint Batch 2005 & Yang Sewaktu Dgnnya


As Salam,

Kwn seperjuangan ku, ingat ka kalian akan gambar2 ini ::

1st Reunion
Paling havoc!!!
2nd Reunion @ Ranau
Another trip.
Aku teda ne.huhuhu
Bila sudah makin bawak haluan masing2 ne, rindu pulak dgn kamu2 ne. Masing2 ada perangai masing2. Kalau sudah berjumpa mimang hamburrrr!!! So, dengan ini aku, Elda n Zul mencadangkan kita buat mini reunion. Matchamm mana??

Plan mula2 macam biasa la, jumpa mana2 tempat then order2 makan pas tu uluk-menguluk cerita2, gambar2 sikit then balik. Tp macam Zul cakap nda dapat kita lumpat2 begini (padahal tua2 semua arrr, Omaroleh jak yg muda, baru 19thn.hahaha). So, ne ringkasan plan untuk reunion ne.

Tarikh :: 09 April (Sabtu)
Masa :: 10 am sampai pingsan.
Venue :: Beach 2 @ Teluk Likas
Makanan :: BBQ dan pot luck (baca sampai habis utk penjelasan sepenuhnya)
Yuran :: c Wan Jutawan sponsor, nda bha tiada sebarang yuran!!!
Tema :: Gilak2 Remaja (Zul paksa aku tulis begini)


Pasal tarikh rasanya jangan ubah la ar. Rasanya okey da kan. Nanti aku pulak nda dapat join. huhuhuhu. Masa tu kita bincang la macam mana. Tapi pagi is the best la kan, since kalau petang ne, nda pekdah2 kita duduk atas pokok sebab tiada tempat sudah.hehehehe.

Okey aku maw bincang lebih sikit pasal makanan. Okey kami cadangkan pot luck, tapiiiiiiiiii tidaklah wajib. Contohnya begini, if ada maw bawak air, kautim2 lah 1 org bawak 2 botol jak. Cari 3 org kita dapat 6 botol suda. Terus cari lagik 1 org bawak ais jak. Cari lagik bawak arang sama 1 benda yg bikin api cepat marak tu (aku lupa suda apa nama nya.huahuahua). Terus yg perempuan muslim bawak la makanan yg masak di rumah. KALAU MAHU, nda paksa. Bab BBQ pulak, patak la dalam 2 org beli 1 bungkus chicken wings tu. 4 org dapatlah 2 pack kan. Macam aku dan Elda akan bawak spegeti (aku bawak mee jak, Elda buat sos), dan 2 @ 3 jenis lauk lah. Siapa2 yg maw bawak junk food pun okey. Bawak gula2 pun okey bha.
Yg penting kita happy2.

Lepas tu siapa maw mandi, terpulang lah. Lepas tu bawak lah bola atau apa2 games lah. Uno ka, Bingo ka. Aku ada jugak ne. Bikin ketawa2 sedja bha. Pas tu acara gambar2. Jan lupa bawak camera ar.

Lepas tu, paling penting contact each other. Apa2 kamu komen jak di bawah ar. So senang kita sama2 monitor. Plsssss make it happen this time. Harap2 kamu ada masa lah, since lama lagik ada 1 bulan lagik. hikhikhik. 
Another mkn2
Ne pun agak ramai punya reunion.:)
@ Beach

@Pekan Nabalu
Trip 2 Manukan Island.
Aku tiada join.:(
Stay2 @ JP

reunion depan Cosmo.
hahahaha

Notes :: aku akan update dari semasa ke semasa (if ada  respond la.hikhikhik) Apa2, kamu komen jak di bawah. Mana taw bawak Sir Jerry ka.hehehe. Ohya org tiada blog pun masih boleh komen.hehehe. Aku rinnddddduuu kamu!!!!!!

Updates on 01 Mac 2011 :: Yg mengesahkan kehadiran :: aku, Elda, Zul + Partner, Jeff (misti sama Felsie kn.hehe), Bob@Azwan (plsz bawak tunang sekali arr).



21 comments:

  1. aku sokong and sapot !!!!! undi la event ini okay kawan2..hahaha (zul))

    ReplyDelete
  2. hahah... aku pon sopot jugakkk~!!!

    ReplyDelete
  3. ngan ka tu sek..cari lg member2..yg suka susun2 remote tu ko jan lupa...huahuahuahua

    ReplyDelete
  4. elda::kita2 jak sapot...last2 zul bakar2 ayam. ko msk spegeti.aku tukang mkn.hahahahaaha

    ReplyDelete
  5. siuknya..batch aku nda penah pla reunion..br2 nih aku p MAA..skali aku bediri dpn lif nya tuh kan, trus tebayang tym klas dlu budak2 cosmo turun naik lif..rindunya suasana tuh..

    ReplyDelete
  6. bah ngam la tue.. ngam jgk laa ni reunion bab ada aku mau bagi kamurang suma.. hehehe.. tggu dan lihat yach.. bukan makanan ni ahh.. hahaha~

    jex a.k.a Jeff :D

    ReplyDelete
  7. ok mantap jan d kasi lama hehe~ ( paling comel si bob )

    ReplyDelete
  8. Lina :: aktif jugak batch aku ne.tp sejak suda tua2 ne..hehehehe.. Siuk kn cermn tu..wajib tu tnguk dr sndiri b4 pg klas.hahahahahha..lucu bha dlu2

    Jeff:: mcm sa tawwww..bhaa kmi mnunggu

    Bob:: ko jugak la hrpan. Bwak bha tunang tu skali. Ks knal kwn2

    ReplyDelete
  9. klo teda busy kerja, oraits ja nie

    ReplyDelete
  10. buli byk pundan2 likas ka.......... wakakakakak xpun pundan kg air........ :-p

    ReplyDelete
  11. silap bkn byk....tp bawa.......... heheheh:*

    ReplyDelete
  12. wan:: ko book la date tu bhaa..hikhihk
    azman:: ko bha ne kn...nd ataw la..likas ka beach 2. nnti dbncngkn lebih lanjut

    ReplyDelete
  13. nda snonoh eh si skin ni... Gilak2??? Ofensive to... boleh join online ka ni? klau p sna jauh...

    ReplyDelete
  14. hahahaha...zul ka ko mksud kn ne jem...ko terbang la cne...bwak c k...napa dai sumbung suda tu....hahahaha

    ReplyDelete
  15. kalau kail panjang sejengkal..
    lautan dalam jangan nak di duga...

    aik ? apa kaitan ? huehuehuhue~~

    klu xda ada melintang..
    kedatangan takkan terduga..

    ;p

    'mammoth'

    ReplyDelete
  16. sepa kunun yg bpantun2 ne..len jugak ada meeting ari sabtu..meeting ka deting..hehehe

    ReplyDelete
  17. Congratz! New Wasaber. Follow all the Wasaberss to stay connected among Wasabers. ;)

    Oops! Logo WSB tidak kelihatan. Sila lekat ya. TQ!

    -krew WSB-

    ReplyDelete
  18. welkam new wasaber..
    wah, blog pink2 gitu...
    i loooike!!
    bha, punyaaa siuk balik2 reunion!

    ReplyDelete
  19. Zurina :: Thnks.. Boleh lekat ka suda?? i tot maw tnggu confirmation dlu.hahahaa...neway thnksss

    mr_mrs mikko:: tq2... sila tnjuk ajar ar..org baru bha kunun:)

    ReplyDelete
  20. hahhahaaa....komen la..dpt hdiah ne..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...