Monday, February 28, 2011

Facebook + Blog = FACEBLOG

As Salam,

Aku lama sudah maw join The Faceblog ne. Tapi macam malu2.hikhikhik. Ya lah kan..blog org len mantap2. Tapi aku memberanikan diri jugak. Malu belakang kira la kn (tutup muka sambil lari2 anak.hahaha). Aku rasa kawan2 yg baru wat blog tu mcm aku, mari kita join ne. Boleh promote2 blog kita. Yalah suda penat2 buat entry, kalau ada org baca2, siuk jugak kn. So this all about The Faceblog, yg aku paste dr blog ini.



SELAMAT DATANG DIUCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI HADIR KE THE FACEBLOG. TUJUAN FACEBLOG DIWUJUD IALAH ATAS DASAR UNTUK MENGUMPUL DAN MEMBINA SATU KOMUNITI BLOGGER KHUSUSNYA DI SELURUH MALAYSIA DAN DUNIA AMNYA. MARILAH KITA BERSATU DAN BERKERJASAMA DALAM MEMBANTU RAKAN-RAKAN BLOGGER KITA DI SELURUH MALAYSIA. SEPERTIFACEBOOK, KAMI JUGA MEMPUNYAI TUJUAN YANG SAMA IAITU MENJALINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH ERAT ANTARA PARA BLOGGER DI SELURUH MALAYSIA SELARAS DENGAN TEMA YANG KAMI GUNAKAN IAITU SEAKAN-AKAN TEMAFACEBOOK. SERTAILAH KAMI DAN BERSAMA KITA MEMERIAHKAN DUNIA BLOG MALAYSIA.
TERIMA KASIH


Edit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...