Thursday, February 10, 2011

Di Mulakan Dgn Bismillahir Rahmanir Rahim

Finally aku ada blog sendiri~~~ Lama suda menyimpan cita-cita maw ada blog sendiri ne. Ya la kan hari-hari baca blog org len (bukan time kerja okeeyyy tp ada jugak la sikit-sikit.hehehe..) terusik jugak naluri maw ada blog sendiri. Misti ada orang cakap, '' eeee si Ted ne.. orang buat blog dia pun sibuk maw buaaatttt "... hikhikhikhik.. Biarlah bha~~ Aku taw jugak tu ramai kawan-kawan aku support (ada ka tu arrr??hehehe)... Ok nantikan coretan-coretan dari sudut  hati, akal, mata, telinga, hidung aku dan matcam-matcam lagi. :))

masa bday aku yg ke 20.
exactly 2 bln lg yg ke 24.:))

4 comments:

  1. mg ko trip2.. kin panas.. memaksa lagi.. hahaha!

    ReplyDelete
  2. sepa ckp ndada supporter..ada ba..haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...